Administrator baz danych
Zakres obowiązków
- administrowanie systemami bazodanowymi: Oracle, MS SQL, PostgreSQL, MySQL, MongoDB, SyBase,
- administrowanie systemem backup’u i archiwizacji ( Networker, DataDomain),
- praca zgodnie ze standardami SLA, monitorowanie wydajności, pojemności i bezpieczeństwa,
- rozwiązywanie problemów technicznych,
- nadzór nad instalacjami, konfigurowaniem i migracją baz danych,
- budowa i utrzymanie środowiska produkcyjnego i testowego,
- planowanie i zarządzanie tworzeniem kopii zapasowych oraz planów testowych na wypadek wystąpienia błędów systemu (przy pomocy RMAN),
- rozwiązywanie problemów i incydentów zgłaszanych przez użytkowników oraz bieżące wsparcie użytkowników (1 i 2 linia wsparcia),
- zarządzanie aktualizacjami/ poprawkami w celu utrzymania wysokiego poziomu bezpieczeństwa.
Wymagania
- Minimum trzyletni staż pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość technologii baz danych Oracle od strony administracyjnej (instalacja, aktualizacja, monitoring, optymalizacja wydajności),
- Praktyczne doświadczenie w konfiguracji i administracji Oracle Data Guard,
- Umiejętność strojenia systemów opartych na Oracle, analiza wydajności,
- Znajomość metod tworzenia i odzyskiwania kopii zapasowych (RMAN),
- Dobra znajomość systemów operacyjnych: UNIX, AIX, LINUX Red Hat, Solaris, Windows,
- Dobra znajomość baz danych Sybase, Postgres, MySQL oraz systemów Data Domain i DELL EMC Networker,
- Praktyczna znajomość języków SQL, PL/SQL,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego czytania dokumentacji, ukończona wyższa uczelnia, preferowany kierunek studiów: informatyka, elektronika,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i umiejętność priorytetyzacji zadań,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Komunikatywność, pro-klienckie podejście do klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Co oferujemy
Technologia
Wiedza
Możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy i podniesienia posiadanych kwalifikacjI
Projekty
Możliwość realizacji własnych pomysłów i współtworzenia innowacyjnych projektów
Praca zespołowa
Pracę w młodym, dynamicznym zespole i stale rozwijającej się stabilnej firmie
Pakiet świadczeń socjalnych
- Multisport
- Prywatna opieka medyczna
- PPE
- Bogaty pakiet socjalny
- Dodatkowe ubezpieczenie
Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie bazami danych, zapewnianie wsparcia oraz przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji systemu w naszej Spółce.
Szukamy osoby, która będzie realizowała konkretne cele związane z utrzymywaniem obecnie istniejących procesów i narzędzi, wspierała organizację przy codziennych zadaniach operacyjnych, a także opracowywała instrukcje i raporty.
Praca świadczona dla całej Spółki, ale kandydat ma możliwość wyboru miasta, z którego będzie pracował.
Dołącz do naszego zespołu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
W polu temat wiadomości elektronicznej prosimy wpisać: Praca -
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez VerdIT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w zakresie niezbędnym dla realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zgoda obowiązuje przez przyjęty przez VerdIT okres wskazany w obowiązku informacyjnym. Niniejsza zgoda może być odwołana w dowolnym czasie.”
VerdIT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000376071, NIP 5272647221, REGON 142796693, dalej zwaną „VerdIT”, jako administrator danych będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w kwestionariuszu dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Informujemy, że podanie danych osobowych, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji.
W przypadku podania przez Panią/Pana szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza, VerdIT będzie przetwarzał te informacje z uwagi na dobrowolne ich przekazanie przez Panią/Pana analogicznie jak dane wymagane.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
- 2 lat licząc od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata – dotyczy danych osób, które nie
zostały zatrudnione, ale wyraziły zgodę na wykorzystanie ich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych, - do zakończenia rekrutacji, w związku z którą kandydat aplikował – dotyczy danych
osób, które nie zostały zatrudnione i nie wyraziły zgody na wykorzystanie ich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych, - przez okres 5 lat od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata, dotyczy danych osób
zatrudnionych po pomyślnym zakończeniu procesu rekrutacji.
W celu związanym z prowadzeniem rekrutacji VerdIT może przekazać Pani/Pana dane osobowe podmiotom, którym powierzył przetwarzanie tych danych na podstawie zawartej umowy.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Panią/Pana danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z VerdIT pod adresem:
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jednocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż podanie przeze mnie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie pracy i innych właściwych przepisach jest dobrowolne.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem